10

  • 0
بسم الله الرحمن الرحيم
dengan nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang... :)

Alhamdulillah.. Infiniti kesyukuran terhadap Ilahi kerana aku masih lagi betah untuk bernafas di bumi UKM ni. Sangat tak sangka sebab dah nak masuk minggu yang ke sepuluh sem 2. Ini bermakna tinggal beberapa minggu lagi je nak tamatkan tahun 1. Sriyesly tak sabar nk graduate..haha

Sepanjang hampir 1 sem setengah tinggal di bumi UKM ni, ternyata life sebagai degree student dan life sebagai matrik student agak sedikit berbeza. Perbezaan yang paling ketara yang aku rasa dalam hidup aku adalah
dekat UKM kena stay up... Tak sah kalu tak tido lebih dari pukul 10. Tapi kalau kat matrikulasi dulu, sebelum pukul 10, selalunya dah landing atas katil.

Teringat memori setahun yang lalu, di mana kalau dah nak pukul 10 tu aku rasa cam dah gelabah gile kalau tak tido lagi. Lol, walhal baru pukul 10 kot..haha Sampai roomate aku tegur "lek la Ain, baru pukul 10"... haha agak sengallah jugak gelabah semata-mata sebab dah pukul 10. Tapi itulah aku, memang tidur awal time matrik, Selalunya after isyak memang dah tido. Jadi bila degree ni, agak kejutan budaya lah kot.. Tidur pukul 2 3 pagi itu biasa~ Tak degree lah namanya an kalau tak stay up..haha

Dan satu kepuasan dan nikmat yang tak terhingga bagi aku dekat UKM ni, bila aku mampu tidur sebelum pukul 10. Alangkah heavennye~~ Tapi itu selalunya hanyalah fantasi, amat jarang sekali untuk direalitikan.  So dah cukup 100 patah, jadi kita stop kat sini dulu lah yee. haha Tata!

No comments:

Post a Comment